mandag den 16. maj 2011

Sommerfugle..

Nå, så har fået vores første "rigtige" job. Dvs. det er pro bono og absolut mest for at få noget god reklame. Man kan jo altid vælge, om man vil købe en reklame på nettet og håbe på, folk helt sikkert ved, hvor god mad, man kan lave - eller - man kan lave noget lækker mad og servere den sammen med en bunke visitkort til 200 mennesker. Vi gør sidstnævnte - og det er i morgen, det går løs! Min gode, søde, kloge veninde Anne Sofie Kvist har et pigedansehold, Cool Kids, på Vedbæk skole - og de har opvisning i morgen (læs lige om Cool Kids her). Her kommer vi ind og byder os til i form af en velkomstreception for alle forældre og søskende. Jeg lover at lægge billeder ud af den smukke buffet... Foreløbig er her en bunke veludklippede visitkort, fordi vores grafiker ikke kunne nå at blive færdig med så kort frist.

Kiks kiks kiks....

2 kommentarer:

TestMedTestPå sagde ...

Det er SÅ spændende!! Glæder mig til at høre hvordan det går og til at se billederne.

Unknown sagde ...

Det bliver så spændende!! Jeg glæder mig! Og tak for de fine ord min super-seje-selvstændige-iværksætter-veninde!

Har lige læst hele bloggen, dejlig læsning!