tirsdag den 7. juni 2011

Hylden er i hus!



  1. Her er det hyldeblomstsaft med brun sukker, mynte og lime. Elsker farven!

Nå, synes faktisk det går meget godt med både eksamens-læsning og hjemme-bryggeriet her. Jeg er så heldig at læse på et af KUAs små fag, der derfor nyder godt af små forsøg som at optage undervisningen og lægge den ud som podcasts! Velkommen til det 21. århundrede! I hvert fald er det en fantastisk måde at læse op på, specielt når underviseren er så grundig, pædagogisk og koncis, som min er. Hvis nogen skulle være interesserede i at læse op med mig, kan de gå ind på følgende side: IE fonologi.

Og med business går det også strygende. Ringene spreder sig i vandet lige så stille.. Håber vi kan følge med, når det går løs! Jeg planlægger at lave en giveaway i den nærmeste fremtid, hvor jeg vil samle nogle glas med hjemmesylt, saft osv i en dejlig kurv. Mon ikke du kunne være interesseret

1 kommentar:

TestMedTestPå sagde ...

Mon ikke jeg kunne være interesseret? Jo tak!!
Det ser rigtig lækkert forfriskende ud med det hyldeblomstsaft.