torsdag den 23. juni 2011

Selvstændig

I går tog jeg for første gang ud til Kødbyen for at se, om det overhovedet kunne betale sig for Kiks & Kompot at handle der. Vi har jo endnu kun små fester her og der, men hvor var det fantastisk. Jeg blev helt revet med af en vildt sentimental følelse:

  "Her går jeg rundt i Inco ved siden af alle mulige andre selvstændige - her spørger jeg slagteren, hvilken kalveculottte, der smager bedst - så så man lige mig købe en thermokasse og en bunke engangsemballage - vil du se mit smukke Inco-kort?"


Jaja, jeg skal sikkert nok nå at forbande det selvstændige livs uforudsigelighed langt væk, men indtil nu vil jeg bare holde fast i de gode øjeblikke, gejsten og sommerfuglene i maven. Det er disse, der skal bære værket sammen med en god bunke flid.







3 kommentarer:

TestMedTestPå sagde ...

Det er så spændende og jeg synes at I er så fantastisk seje at I sådan tør at springe ud i det!

Anne sagde ...

Hatten af for det!! Men sig mig lige, betyder det egenlig farvel til studierne efter dette semester eller hvordan??

Christina sagde ...

Edith - tak tak :-)
Anne - Nej, det gør det bestemt ikke, allerhøjest en orlov. Men jeg vil meget gerne i det mindste have min bachelor i hus. Det er svært, for der kommer jo kunder i biksen...